پسورددانلودی ها:www.p30world.com PCworlding+
.:: Your Adversing Here ::.
 

پسورددانلودی ها:www.p30world.com

 

دانلود (Diskeeper 2012 v16.0.1017 Pro (x86/x64 - نرم افزار یکپارچه سازی هارد دیسک

دانلود Diskeeper

Diskeeper نرم افزاری قدرتمند برای یکپارچه سازی سریع اطلاعات هارد دیسک ها می باشد. سرعت آن بیش از 3 برابر نرم افزارهای هم نوع خود بوده و توانایی اجرای بالاترین کارآیی با کمترین منابع سیستم را دارا می باشد. این نرم افزار عملیات یکپارچه سازی را در پس زمینه و بدون تداخل در کارهای روزانه شما انجام می دهد. برنامه ریزی هوشمند و داینامیک برای اجرای عملیات یکپارچه سازی از دیگر امکانات آن است. کاربران خانگی و مدیران شبکه می توانند به خوبی از این نرم افزار استفاده کنند و به بالاترین کارآیی کامپیوتر خود دست پیدا کنند. علاوه بر کنترل دستی عملیات ، نرم افزار Diskeeper به صورت خودکار در بازه های زمانی مشخص اقدام به یکپارچه سازی اطلاعات می کند که کار را برای کاربر ساده خواهد کرد. Diskeeper ابزاری برای توسعه و مدیریت شبکه به همراه یکپارچه سازی همزمان فایل های سیستمی مختلف بوده و بدین طریق شما می توانید به بالاترین کارآیی کامپیوتر خود دست پیدا کنید.
ویژگی های نسخه جدید نرم افزار Diskeeper :
- IntelliWrite : تکنولوژی جالبی که اکثر چندپارگی ها را بین برده و به صورت محسوسی سرعت ویندوز را افزایش می دهد.
- درصد بسیارکمی از چندپارگی ها که باقی مانده اند نیز توسط یکپارچه سازی خودکار از بین می روند.ترکیب IntelliWrite و یکپارچه سازی خودکار ، بالاترین کارآیی سیستم را برای شما فراهم می کند.
- جلوگیری از چند پارگی با استفاده از IntelliWrite و روش های قدرتمند یکپارچه سازی.
امکانات نرم افزار Diskeeper 2012 v16.0.1017 Pro :
- تکنولوژی حرفه ای و قدرتمند InvisiTasking.
- تکنولوژی قدرتمند I-FAAST ™ 2.0.
- یکپارچه سازی هوشمند.
- استفاده حداقل از منابع سیستم.
- بهره گیری از فضای خالی دیسک سخت برای افزایش کارآیی.
- یکپارچه سازی درایوها با وجود حتی 1% فضای خالی.
- یکپارچه سازی فایل های بسیار تکه تکه شده و چندپاره.

Diskeeper

- پشتیبانی از ویندوزهای 64bit.
- یکپارچه سازی فایل های سیستمی Boot.
- یکپارچه سازی خودکار و آنلاین دایرکتوری ها.
- یکپارچه سازی قدرتمند و همزمان تمامی درایوها.
- نگه داری تاریخچه گزارش ها.
- مدیریت قدرتمند روی Notebook ها.
- کنترل گرافیکی جالب در حین اجرای عملیات.
- پشتیبانی از MOM / SCOM.
- پشتیبانی از نسخه های ویندوز سرور.
- پشتیبانی از شبکه های IPv6.

 
 
 
 
 

دانلود AV Voice Changer Software Diamond v7.0.50 Retail - نرم افزار تغییر صدا

دانلود AV Voice Changer

Voice Changer Software Diamond نرم افزاری جالب و کارآمد برای دستکاری و تغییر صدای افراد برای ارتباطات آنلاین و نرم افزارهای مختلف می باشد. این نرم افزار می تواند صدا را به شکل های مختلف تغییر دهد تا شما از آنها برای مقاصد مختلف مانند کلیپ های صوتی و ویدئویی ، پرزنتیشن ها ، پیام های صوتی ، روایت داستان ، ایمیل های صوتی ، کارت تبریک های صوتی و... استفاده کنید.
امکانات نرم افزار AV Voice Changer Software Diamond v7.0.50 :
- کیفیت خروجی بالای صدا: با تغییراتی که در طنین و گام صدا انجام می دهید می توانید صداهای مختلف را تهیه کرده و آنها را با کیفیت بالا ذخیره کنید.
- بهینه شده برای بازی های کامپیوتری آنلاین: با تبدیل حالت Full Mode به Game Mode برای استفاده کم از پهنای باید و CPU می توانید به کارآیی بالایی از نرم افزار دسترسی داشته باشید. این قابلیت مخصوصا برای بازی های آنلاین کاربرد دارد.
- وجود صدها پیش تنظیمات صوتی با امکان انتخاب تنها با یک کلیک و همچنین امکان ذخیره پیش تنظیمات ساخته شده برای استفاده در آینده.
- سازگار با نرم افزارهای تحت اینترنت ، بسیاری از نرم افزارهای چت صوتی ، نرم افزارهای پیام رسان ، نرم افزارهای VoIP و بازی های آنلاین.
- الگوریتم های بهتر و قدرتمندتر تغییر صدا شامل Hooking و Virtual Audio Driver.
- وجود پیش تنظیمات صداهای جالب مانند صداهای بامزه ، صداهای عاشقانه ، صداهای ترسناک و... برای موقعیت های مختلف.
- 50 افکت صوتی ، 70 افکت پس زمینه ، 54 صدا غیر انسانی و...

AV Voice Changer Software Diamond

- تغییر شکل دهنده دسته ای فایل ها: اجرای سریع تغییر صدای چندین فایل و تبدیل فرمت فایل ها در یک لیست از پیش انتخاب شده فایل ها.
- رابط کاربری ساده و ابتکاری: رابط گرافیکی نرم افزار بسیار ساده و کاربر پسند طراحی شده و استفاده از آن با به همراه داشتن نکات و راهنمایی های مختلف ، بسیار ساده می باشد.
- پشتیبانی کامل از ویندوزهای 7 (نسخه های 32bit و 64bit ) ، ویندوز 8 (32bit) ، ویندوز XP ( نسخه های 32bit و 64bit) و ویندوز Vista ( نسخه های 32bit و 64bit).

 
 
 
 

دانلود TurboFTP v6.30 Build 928 Final Multilingual - نرم افزار FTP

دانلود TurboFTP

TurboFTP نرم افزار پردازش FTP با پشتیبانی از FTP به صورت SSL/TLS و SFTP به صورت SSH2 برای ویندوزهای 9x/ME/NT4/2000/XP/2003 می باشد. این نرم افزار به شما امکان انتقال فایل ها (دانلود و آپلود) با سرعت بسیار بالا بین کامپیوتر و سرورهای FTP را می دهد و در این راه امنیت کاملی را برای شما فراهم می کند. رابط کاربری نرم افزار بسیار مبتکرانه طراحی شده و دارای امکانات مهمی برای اموری مانند آپلود وب سایت ها ، زمان بندی همگام سازی و بک آپ گیری از فایل ها می باشد.
امکانات نرم افزار TurboFTP v6.30 :
- آپلود خودکار فایل های جدید و یا فایل آپدیت شده در پوشه محلی: بررسی یک پوشه محلی و آپلود خودکار فایل های جدید قرار گرفته در آن و یا فایل های آپدیت شده. این قابلیت می تواند به عنوان یک سرویس NT در ماژول سرویس همگام سازی اجرا شود.
- امنیت: امنیت انتقال فایل های FTP توسط SSL (Secure Socket Layer) و TLS (Transport Layer Security) از قابلیت های مهم نرم افزار است. پشتیبانی از SFTP بر روی SSH2 ، پشتیبانی از OTP S/Key و رمزگذاری از قابلیت های دیگر نرم افزار است.
- زمان بندی انتقال فایل: ابزار داخلی زمان بندی نرم افزار برای زمان بندی انتقال فایل ها و همگام سازی خودکار پوشه کاربرد دارد که بعد از اتمام اجرای انتقال فایل ، یک ایمیل نیز برای شما خواهد فرستاد.
- پشتیبانی از MODE-Z و ابزار فشرده سازی/نا هم فشرده سازی داخلی: پشتیبانی از فشرده سازی سریع با استفاده از MODE-Z و امکان استخراج فایل ها و ساخت آرشیو در فرمت های Zip، Gzip یا Tar.
- اتصال هوشمند: اتصال خودکار و مجدد به اینترنت برای انتقال فایل و ادامه انتقال فایل هایی که ناقص تبادل یافته اند.

TurboFTP

- پشتیبانی از دیوار آتشین و پروکسی: امکان اتصال از طریق دیوار آتشین و سرورهای پروکسی شامل HTTP Proxy ، SOCKS 4/4a/5 به سرور FTP.
- پشتیبانی از فایل های حجیم : TurboFTP از فایل های حجیم تر از 2 گیگابایت روی FAT32 و فایل های حجیم تر از 4 گیگابایت روی NTFS پشتیبانی می کند.
- طرح ابتکاری: امکان آپلود فایل ها دقیقا از طریق مرورگر ویندوز توسط Wizard آپلود قدرتمند ، یک Wizard کامل برای اتصال به اینترنت برای افراد مبتدی و دسترسی با یک کلید به تمامی پوشه ها و بوکمارک ها.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : omid
  • تاریخ: برچسب:پسورددانلودی ها:www,p30world,com,

  • pcworlding

    omid

    pcworlding

    http://downloadhob.loxblog.com

    PCworlding+

    پسورددانلودی ها:www.p30world.com

    PCworlding+

    سلام باتشکر از انتخابتون دراین وبلاگ تمام نرم افزار هایی که دانلود میشوند به صورت 32بیتی بوده ونسخه 64بیتی وجودندارد. دانلود رایگان/free download

    PCworlding+